بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دو روز کلیک نکنید! تا گوگل و یوتیوب 200 میلیون دلار ضرر کنند

 
روزها پس از توهین بی خردانه عده ای اجیر شده در آمریکا به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و خودداری سایت های گوگل و یوتیوب از حذف این فیلم موهن ، و پس از تظاهرات گسترده و اعتراض مسلمانان و موحدان سراسر جهان ، اینک نوبت به یک مقابله جالب مجازی رسیده اسیت.

به گزارش خبرنگار فناوری البرزنیوز، اکنون فراخوانی از طریق ایمیل و پیامک در میان آحاد جامعه در حال انتشار و گسترش است که در متن /ان به خودداری گوگل از حذف فیلم موهن اشاره و از کاربران مسلمان خواسته شده است در روزهای دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 سپتامبر 2012 از ورود به سایتهای گوگل و یوتیوب خودداری کنند.

انتظار می رود افت شدید سهام این شرکت درپی کاهش ورود میلیون ها کاربر مسلمان در این دو روز خسارتی معادل 200 میلیون دلار به دست اندرکاران گوگل و یوتیوب وارد کند.

به گزارش البرزنیوز متاسفانه در دست گرفتن فضای گردش اطلاعات و حتی معرفی نتیجه جستجوها در سایتهایی نظیر گوگل و یاهو باعث شده عملا ابتکار عمل دراین فضا از دست مسلمانان خارج شده و روزانه صدها هزار دلار سود روانه جیب مدیران این شرکت ها شود.

گفتنی است بر اساس یک مطالعه علمی فقط در ایران سالانه نزدیک به 224 میلیون دلار سود به شرکت گوگل پرداخت می شود!

البرزنیوز امیدوار است کاربران محترم ضمن انتشار این فراخوان در فضای مجازی سهمی در ادای احترام به حضور پیامبر مهربان اسلام (ص) داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:27 | |